tisdag 10 september 2013

Jag ser dig...

Ja det var ju en rolig titel? men jo jag ser allt du gör. T. ex så ser jag då du stalkar min blogg, du ser när jag lägger ut nytt inlägg, du ser mina nya inlägg och du läser dem väldigt ofta. Men du visste säkert inte att jag kunde se det? Eller? Ja då kommer en liten flash för dig då. Något som kanske håller dig borta från min blogg och mitt liv.
 Du har redan förstört livet för mig och min bror och min syster. Du har tagit ifrån oss mycket och nu kommer vi aldrig få se ens röken av något som du tog.
Du har ingen som helst rätt att följa mitt liv! Vadå ska du förstöra det mer? Ja det går ju. Eller näe. Lämna mig, min mamma och resten av min familj ifred och jag lovar att inte störa dig något mer på din förstörande resa.
Vadå? Tror du att du har vunnit? HAH! Du är nog den mest korkade lol. Nej du har inte vunnit. Ser du inte hur Napoleon och Hitler slutade? Ja så kan det nog sluta för dig med ;) För du är inte bättre än någon av dem.
Och ja jag vet att du läser detta och du blir arg. För du förstår att du inte kommer vinna.
Jag kan dina tankebanor! Jag vet vem du är och vad du gör. Så sluta stalka mitt liv! FÖR FAN!
Du kommer väl visa detta för det du tog av oss och du kommer säga lögner. HAH! Men du! Inte trodde du va att jag skulle lista ut det eller? ;)
Jag ser dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar